torsdag 27 november 2008

Natta

Jag har världens bästa roommate!! Jag sitter o tar det lugnt i soffan när natta springer runt med ett par hörlurar i handen och försöker träffa en fluga med sladden. Ibland skriker hon till av förtjusning när hon tror hon träffar den. Sedan lägger hon kommentaren som får mig att asgarva som vanligt:

“Det finns inget värre än en varm sommarmorgon runt klockan 6-7 och man får en fluga på läppen”

Två minuter senare sitter hon, som 90% av dagarna, och plattar håret. Då läggs nästa klockrena kommentar;

“om någon hade frågat mig vad jag skulle ta med mig till en öde ö så skulle jag svara en trådlös platt tång. Ja, om det fanns liv på ön förstås, annars hade jag ju inte brytt mig”.

Jag undrar vad hon tror att en Öde Ö är....

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: