onsdag 26 november 2008

Tandis

Jaha, då har man varit hos tandläkaren igen. Ingen bedövning idag heller, men så borrade jag ju inte heller… Fyllde ett hål. Jag är riktigt stolt över mig själv. Det börjar kännas mindre o mindre läskigt att gå till tandis. Duktig Frida. Jääätte duktig Frida.

Förövrigt så har vi ju matchen i Nikosia att gå och se idag. Skall bli skoj! Imorgon hoppas jag att jag får shoppa. Skall ut på en alkoholfri sväng på stan med Jessica på fredag. Och för det krävs givetvis nya kläder. Alla anledningar att shoppa är bra anledningar. Och nej, oroa dig inte mamma, jag shoppar inte upp alla mina pengar. Och nej jag vet fortfarande inte när jag får komma hem till svea igen! =(

Tjejerna har bakat kanelbullar och cheescake hela dagen, så nu doftar det ljuvligt i lägenheterna. Själv har jag bara suttit och vrålat till "Walking in Memphis". Sjukt grym låt... i love sing star.

Nä, dags att göra någon nytta, med andra ord, logga in på facebook och sedan hem o vila innan träningen. Stressigt liv...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Ja, kära nån vad du får slita. Men du är duktig flicka som går till tandläkaren tycker jag. Skall själv börja gå där den 15 dec. Vet du vad jag skall börja med nästa vecka?? Jag skall börja träna på Sportlife i Älvängen!!!!!!!!!! Hur nu det skall gå. Vi får väl se. Puss på dig och se nu för fasen till att du kommer hem över jul.
Älskar dig
mamma