söndag 2 november 2008

Seriepremiär

Vilken underbar helg!

Fredagen var fantastisk. Lördagen var mysig och dagen idag har varit häftig och lärorik!

Fredagen då,
Jag vaknar utav skönsång. Tjejerna kommer in med tårta. I sitter två ljus. En tvåa. En femma. Jag fyller 25. Jag får present. En jätte häftig lila klänning. Som gjord för mig! Tack tjejer. Ni vet inte hur glad jag blir.

Låg o läste länge på torsdagskvällen, Man kan ju aldrig sova dagen innan sin födelsedag. Man är som ett barn. Kvart i ett får jag ett meddelande av Xenia. Jag fullkomligt älskar att fylla år. Och herregud, jag är 25 år nu. Tjugofem.Resten av dagen ramlar gratulationerna in - tack så jättemycket alla ni som gratulerat mig på olika sätt!

Vem trodde att jag på min tjugofem års dag skulle sitta i paradiset, under blå himmel och solsken, och leva min barndomsdröm som fotbollsproffs? Grattis Frida - du lyckades.

Efter behandling, fika hemma med tårta och ett träningspass så började laget sjunga för mig. På engelska först, sedan svenska och till slut cypriotiska. De höll en tårta och jag fick blåsa ut ljusen. Alla åt och jag fick en tårtbit i ansiktet av Anna. Tack sötnos. Kvällen spenderades med min Jessica. Kul hade vi kan jag lova!

Lördagen då,
jag & jessy hade dansat så mycket på natten (javisst) att vi var tvugna att ligga o sova vid poolen hela dagen, tills det blev för kallt, då förflyttade vi oss till sängen. På kvällen drack vi underbart gott bryggkaffe och satt och tjötade om fredagskvällens bravader. Jessica, du är min ängel.

Söndagen nu då,
Idag har vi varit med Uffe från GP samt Bengt fotografen. De kom och kollade på våran SERIE PREMIÄR som vi vann med 1-8 borta i Larnaca. Jag stod inte idag pga min skada. Vi spelade inte särskilt bra idag, planen var för jäkla dålig och så tror jag vi hade lite väl mkt premiär nerver också. Det får väl jag smaka på nästa vecka när jag gör min debut.

Idag fick vi reda på att alla våra hemma matcher skall sändas på cypriotisk tv, så det blir till att gå till frissan i veckan! hahaha...

Efter matchen åkte vi och käkade hela laget tillsammans, Uffe & Bengan hängde me oss hem o kikade på hur vi bor. Vi skall träffa dom på tisdag igen innan Anorthosis - Inter matchen. Lite mer bilder som skall tas. Det har iallafall varit en kul dag.

Imorgon kommer min granne till stan. Åhh skall bli så skoj!! Välkommen vännen!

Bilder från helgen kommer imorgon...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: