måndag 4 oktober 2010

Måndag

Först i skolan som alltid. Idag var det riktigt segt att stiga upp. Kom inte i säng förens strax efter 12 och hade svårt för att somna. Jag är inte riktigt säker på att jag ens har sovit. Men men. Vi är träningslediga idag, som sagt, så det gör ingenting. Jag kan komma hem och vara hur trött som helst för det enda som står på mitt eftermiddagsschema är Massage. Det behövs verkligen också, har så ont i hela kroppen.!

Först i skolan
Som ni nog har förstått så är jag galet kär. Det är en härlig känsla som jag önskar alla människor får känna någon gång i sitt liv. Att vara lyckligt kär. Det är nog det som livet går ut på. Min baby var lika mysig igår som i lördags. Att en annan person kan påverka en så mycket är ju ändå rätt facinerande! Pirr i magen, pirr ända ut i fingertopparna. Pirr av lycka.

Nej, nu skall jag kila ut på terrassen och kolla om det har kommit någon mer. Skall försöka piggna till med mitt goda kaffe från Costa Coffee. Morgonritual...

Thank god for coffee.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: