fredag 15 oktober 2010

Tja

Igar foll de flesta bitar pa plats i mitt omojliga projekt. Kandes skont. Det som stressat mig ar hur jag skall hitta material till min 3D Modell. Hur skall jag lyckas bygga ihop den? Hur sjutton gar jag till vaga? Men igar alltsa, da hittade jag en tra fabrik som tillverkar mobler - alldeles brevid mitt lagenhetskomplex!! Haha, tank att jag gatt forbi dar med Nicos varenda dag i 4 manader utan att veta vad det ar for nagot.

Iallfall, jag gick in dar med mina ritningar och ((tada)). Jag skall hamta min modell idag vid fem. Billigt var det ocksa, jag hade pa mig en AEK troja och det visade sig att den ena snubbens frus syster ar mamma till min lagkamrat Galia, sa han ville bjuda pa detta. Haha. Det ar sa det skall va!

Det ar givetvis massor kvar att gora, modellens interial and exterial skall dekoreras samt en annan modell i plast skall byggas for att vara pa insidan. En scetchbok skall fyllas med information hur jag gatt tillvaga, med ideer och ritningar osv. Mycket kvar men nu kanns det skont. Idag skall jag pa jakt efter allt smamaterial jag behover. Saknar Panduro, dar hade jag garanterat hittat ALLT jag behover.

Jag kommer lagga upp bilder pa mitt projekt nasta vecka.

Anyways, nu skall jag gora lite mer research till mitt andra projekt. Ha d gott!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: