måndag 11 oktober 2010

Bussar Bussar, ni tar dod pa mig.

Ny vecka och det kanns nu att skolan ar pa allvar. Tva projekt pa gang och med mina restider fram och tillbaka till skolan vet jag inte riktigt hur jag skall hinna med. Det ena har jag full kontroll over men det andra kanns nastan lite hopplost och det skall vara fardigt den 21:a. Stressiga vardag.

Min helg var iallfall skon! Umgicks med Kev i fredags och pa lordagen hade vi kvallstraning i en inomhussal. Sa himla roligt! Natta akte till sin mamma - som ar har pa kurs - direkt efter traningen och jag akte hem och gjorde iordning mig for att aka in till Napa och traffa baby. Men jag fastnade framfor Greys i soffan och orkade verkligen inte ga ut.

Vaknade pigg som en mort pa sondagsmorgon och agnade ca 8 timmar at mitt hopplosa projekt innan jag styrde kosen in till Kevin dar jag spenderade hela kvallen. Kom i sang vid halv ett pa natten och fick ca 3 timmars somn da jag dromde konstiga mardrommar hela natten. Sa jag fick ga till college idag med pasar lika stora som sverige under ogonen. Nu langtar jag bara efter att fa komma hem och mysa med min lillfis. Han va taskig imorse, han lag vid mina fotter nar jag steg upp, normalt brukar han ga med mig upp men idag reste han bara pa sig, gick upp mot min kudde och gosade ner sig mellan den och tacket! Haha, snacka om att retas, typ -na na na naa na! Jag kan sova vidare-.

Nog tjotat, dags att dra sig ner mot bussen till larnaca.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: