tisdag 5 oktober 2010

Nämen fy....

...på er!!! Hur kunde ni låta gårdagen passera utan ett litet ynka sms till mig för att berätta att det var kanelbullens dag? Det känns som om jag gått miste om en stor svensk tradition. Nästan som att sitta hemma och kolla på DVD en hel dag och dagen efter få höra att "det var minsan ett trevligt midsommarfirande vi hade igår". Nåja, jag får väl äta kanelbulle en annan dag istället.

Sitter i skolan igen, har slutat för länge sedan men lokaltrafiken här är ju inte den bästa så får ju snällt sitta kvar i ca 1 timma och vänta på bussen till Larnaca. Så trött på det här. Hör att städerskan närmar sig också, hon kommer la fösa ut mig härifrån med sin dammsugare. Jag vet att jag klagar, MEN, jag älskar skolan! Det gör jag verkligen. Det är bara restiderna som suger ut alla mina krafter.

Idag dock. Idag mår jag finfint för jag har en dejt med min älskling. Det blir först middag, vi försöker faktiskt i skrivandes stund att bestämma över sms vad vi skall äta. Jag föreslog mat. Han frågade om det skulle vara hund- eller kattmat men kom sedan på att vi kan käka orm varpå jag svarade att haj skulle sitta bättre idag. Vi får se vad det blir tillslut. Efteråt skall vi iallafall åka o spela minigolf och sedan blir det mys framför en film. Härliga kväll.

Nej nu bränner ögonlocken och jag håller på att kissa på mig. (relevant info).

Men innan jag säger hajhaj så vill jag gratulera en av mina underbaraste och äldsta vänner på hennes 27 års dag.
Maria:

Grattis älskade Carbonara. Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi sågs på bron i Frölunda. Och hur vi genast tydde oss till varandra första dagen i flatåsskolan. I vått och torrt har du funnits där och jag kommer alltid finnas här för dig, om än på distans. Men äkta vänskap klarar ju det. Det är vi bevis på. Jag hoppas din dag blir underbar. Tänker på dig och älskar dig.

(((Over and Out)))

4 kommentarer:

Grannen sa...

Fy på oss som inte sa nått...smisk!!! ;)
Då kanske du har missat att sverige ska ha em i damfotboll 2013 oxå då?! (har för mej att det var 2013 iaf, hehe)

Puss

Grannen sa...

Smisk ska vi ha ;)
Då kanske du har missat att sverige ska em i damfotboll 2013 då?? :) (tror det var 2013 iaf, hehe)

Puss

Anonym sa...

TI AMO...JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG SÅÅÅÅ MEN VET ATT DU OCH JAG HAR DET JÄKLIGT BRA NU...kram hjärtat och hör av dig ang. jul så jag vet ;)

Anonym sa...

älskar dig så och saknar dig såååå
men vet att du och jag har det jäkligt bra nu och det är vi värda...älskar dig...hör av dig ang. jul så jag vet ;)