onsdag 24 augusti 2011

Dagsplanering

Här sitter jag och dricker mitt kaffe. Ett måste varje morgon. Sitta i sin stillhet och bara fundera på hur man skall lägga upp dagen. Mitt enda måste idag är fotbollsträning kl 19.30 ikväll. Men ändå känns det som om jag har massor att göra. Nu först måste jag käka frukost, så måste jag vila magen innan jag drar iväg till gymet, då kan jag ju passa på att stryka lite ur den enorma högen som ligger och väntar.

Efter träningen måste jag gå och handla lite ingredienser till min paj som Kevin vill att jag lagar, sedan laga den. En långpromenad med Nicos måste ske också, samt att jag mer än gärna ligger vid poolen idag då det är galet hett...

Ja, jag förstår inte hur jag någonsin kan ha haft tråkigt när det finns så himla mycket att fylla dagen med!

Godmorgon på er och ha en trevlig onsdag!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: