tisdag 30 augusti 2011

Fall, come to me

Klockan är kvart i sju och jag sitter på balkongen och dricker mitt morgonkaffe. Det underbara med denna morgonen är att det är nästan lite kyligt!! Åh så härligt. Jag drömmer mig bort till snygga långärmade tröjor. Jeans. Ja jag går till och med så långt att jag tänker på höststövlar och jackor! Åh vad jag vill att hösten skall komma nu!

Igår på fotbollsträningen sa jag till Dora. "Åh det är nästan lite kallt nu". "Ehh noo its not" svarade hon. "Well, lite kyligt iallafall" kontrade jag. "No Frida mou, inte ens det" säger Dora. "Well, its chillIER then yesterday" envisas jag. Till svar får jag ett skratt och en fråga om jag saknar kylan. Ja! Jag saknar kylan!! Tokiga människa ah?!

Nu skall jag iallafall iväg och köra bil. Skall bli skoj, I love it. Schumacher, släng dig i vägga!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: