söndag 7 augusti 2011

Sunday, lovely sunday

Jag vet att jag inte skrivit denna veckan men vi har hållit i gång mest hela tiden och det har verkligen inte funnits mycket tid. Men detta har ni missat. Måndag: Jag & Syrran gjorde Napa. Tisdag: Wictor och Ronia sjuka så jag och Kevin tog med Carro och Lucas till stranden. Onsdag: Syrrans man anlände till cypern. Torsdag: Efter bad och solning spenderade vi kvällen med middag på Kevins pub. Fredag: Upptäcksfärd. Jag visade runt familjen, kyrkor och grottor upptäcktes.. På kvällen kom min älskade farsa. Lördag: Strandhäng och ballehäng. '

Söndag, idag alltså: Vi gick upp tidigt och stack till Nissi Beach där vi var i hela sex timmar. Det var otroligt skönt och roligt. Massa bus och kärlek.


Min fina systerson Lucas

Min fina systerson Wictor

Jag i fassans cabojsarhatt


Wictor sitter i baren och hänger, spanar säkerligen in beachbrudarna


Pappa & Jag


Shit vad trött jag är på att blogger sabbar mina bilder. Dags att gå över till ett annat bloggverktyg kanske?


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: