onsdag 10 augusti 2011

Brummelibrum

Idag vaknade jag fyrtio minuter innan mitt alarm ringde, närmare bestämt tio minuter i sex! Helt galet. Gick upp och gjorde iordning mig, drack kaffe och tog ut Nicos precis när solen gick upp. Underbar syn! Sedan körde jag hela vägen till Larnaca och hade körlektion där och körde sedan hem. 2,5 timma för 44 euro. Lite billigare än i Sverige va?

Väl hemma blev det mera kaffe och sedan storstädning. Produktiv morgon med andra ord. Jag vet inte vad mer den här dagen har att erbjuda mer än att jag skall till gymet för första gången på 2 veckor. Har en riktig jobbig hosta som vägrar försvinna men nu orkar jag inte inte-träna längre. Myror i kroppen juh!

Hoppas sverige bjuder på solsken och värme. Här har vi ca 45 grader! Phuuu!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: