tisdag 30 augusti 2011

Skype är bra grejer

Åh! Jag har suttit och skypat med mamma i ca 40 minuter nu. Jag fullkomligt älskar Skype och facebook, på det sättet kan man hålla koll på allt som händer där hemma. Man är lite närmre känns det som. Skype är ju verkligen fantastiskt, att man gratis kan få prata och titta på varandra är fantastiskt.



älskade mamma Som vanligt fick mamma mig till att börja skratta när hon skulle avsluta samtalet.

Mamma, säger “nu dör datorn snart, bra det, kan jag gå och bajsa”
"Okeeej tack för infon" svarar jag. Men så sitter mamma bara kvar där o stirrar på skärmen utan att säga någonting. “Vad gör du mamma?” frågar jag.
“Inget, jag vill inte gå o bajsa ännu bara”.

Hahahaha. Sjukt kul. Aaaahhh jag undrar varför ingen tror på att jag är 27 år?


(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Carina sa...

Hörru du, förgrymmade onge!!!! :O

Carina sa...

Hörru du, förgrymmade onge!!!! :O))