tisdag 9 augusti 2011

Papi & Jag

Nu har alltså syster med familj åkt hem. Snyft! Men det är tur att jag har min papi kvar! Han åker inte förrens nästa fredag!

Idag tog vi moppen till Protaras där vi gick runt och turistade. Jag hade en kamera runt halsen och genast sa folk "trevlig semester" till mig så fort jag betalade något. Väldigt trevligt att leka turist! Vi moppade sedan vidare till Ayia Napa och 3 Lions där vi lunchade och papi fick träffa Kevins föräldrar! <3


Väl hemma skulle vi bara vila lite, vaknade 3 timmar (!!!) senare. Oj oj, vadå trötta? Så nu blir det långpromenad innan vi sätter oss i soffan o kollar på svenska filmer som papi hade med sig. Förstår inte varför vi är så trötta idag?



(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

kärlek till dig ...din pasta carbonara