torsdag 25 augusti 2011

Fjortis och Fotboll

Att ha tandvärk är ju verkligen helkul. Verklich gekulen som man säger på tyska... Tur att vi inte har fotbollsträning iallafall. Jag hade aldrig kunnat spela med min tand för två timmar sedan. Dock har jag ändå spelat fotboll, med Nicos! Han är en riktig hejjare på att nicka!!

Nicos in action


När han blev trött kickade min energi in och de smärtstillande tabletterna likaså. Så jag håller nu på att rensa mina garderober och ipoden ligger på laddning ifall energin håller i sig för en löprunda...


Min lilla älskling. Trött och lycklig.



Jag lyssnar också på Backstreet Boys just nu. Haha. Ibland är det härligt att sätta på en cd från tonåren. Herregud vad kär jag var i Brian. Stod alltid längst fram på konserterna och sjung med för full hals och skickade slängpussar till Brian. Glömmer aldrig hur lycklig jag blev när han fångade en nalle jag kastade upp och kramade den... hahahha. Man måste älska fjortisminnena!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: