söndag 21 augusti 2011

One year of love

Jag och Kevin har nu varit tillsammans i över ett år! Jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tänker på honom. Jag saknar fortfarande honom så fort jag inte är med honom. Jag ligger och sniffar på hans t-shirts när jag går och lägger mig och han är på jobbet för att hans lukt sitter kvar i plagget och jag vill ha honom nära. Han får mig alltid att skratta. Han piggar upp mig om jag är nere. Han gör världens godaste kaffe. Han älskar mig. Och för det är jag världens lyckligaste.











I see us spending our lives together. I love you my darling Kev!


(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

tårar i ögonen...du är värd det bästa och tack lov för att du fått det du vill ha....älskar dig så mycket att jag vill flytta ner till dig...din carbonara