tisdag 23 augusti 2011

Härliga tisdag!

Idag har jag haft en underbar dag! Åkte med baby och hans papi till Larnaca då de behövde fixa lite grejer till puben. När det visade sig vara en helt onödig resa (allt hade kunnat fixas i Paralimni där vi bor) åkte vi istället och köpte en ny TV till puben. Behövs ju nu när Premier Leauge är igång igen.


Jag och nyinköpet i bilen, mina stackars ben var vikta in under tv´n,

inte megabekvämt direkt...


Efter att ha hängt en stund på puben bjöd jag ut Kevin på lunch! Haha! Han skämmer ju alltid bort mig så nu var det min tur! Vi var båda sugna på Sushi men då det inte finns många bra ställen här som har öppet dagtid tog det ett tag tills vi kom på att Mai Thai har öppet och har sushi! Och vilken sushi sedan då!!! Helt fantastisk! Jag rekomenderar starkt denna restaurangen om ni kommer till Cypern. Ligger på Nissi Avenue, på vänster sida strax innan Pizza Hut. Dom har inte bara sushi utan troligtvis den största menyn jag någonsin sett. Vi kommer definitivt gå dit igen och äta annan mat än bara sushi!


Kevin redo att hugga in på våran första, utav tre, tallrikar med sushi


En underbar lunch som innehöll massor av skratt och wasabi i näsan!! Åh jag fullkomligt älskar att gå ut och äta med min baby, tur att vi bor i ett land där det nästan är billigare att äta ute än hemma! ^^


Nu har jag vilat lite, efter min hårda dag höhö, och skall iväg till gymet och köra stenhårt!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: