söndag 6 juli 2014

Frida hjärta Balle

Jag älskar våran balle! Den är så stor och solig! Men den är så stor att den känns väldigt tom ibland. Vi behöver en härlig soffgrupp därute men här på ön kostar dom runt 20000 kronor. Det känns lite mastigt! 

Men nu har vi iallafall fixat ett stort parasoll som inte kommer blåsa iväg under blåsiga dagar. Underbart! Nu kan man sitta ute igen! För helt seriöst är det för varmt för att sitta där ute nu när solen ligger på. Känns som att sitta i en ugn. Och tdigare på dagen igår köpte pappa två fina växter till mig men jag måste plantera dem ordentligt. Känns så skönt att man äntligen börjar få ordning därute! 





Snart skall jag över till en av grannarna och kolla på en soffgrupp. Hon skall flytta tillbaka till England och behöver bli av med den. Hon har nog märkt att jag gillar lila för igår när jag stötte på henne på gården så sa hon "Frida, jag har en soffgrupp som jag köpte förra året som jag behöver sälja. Den är lila. Den är jättefin, lila är den". Haha. Betoning på lila alltså. Så, det skadar ju inte att kolla. Jag hatar sofforna vi har nu. Lädersoffor funkar inte i den här värmen. Och nya soffor skulle göra så mycket för vårat vardagsrum! Lila soffor... 

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: