lördag 19 juli 2014

Helt själv

Kiara har vaknat mitt i natten runt 3-tiden fyra dagar i rad. Inte så att hon vaknar och somnar om igen, utan vaknat pigg som en mört och vill leka! Så har hon lekt i 1,5 timma innan vi fått henne att somna om igen. Sjukt jobbigt. Det är ju inte så att hon sover längre på morgonen för det liksom. 

Igår så flyttade jag därför in hennes säng i hennes egna rum. Hon sov två gånger i den under dagen vilket var bra för jag vill inte att hon skall vakna mitt i natten och undra vart hon är. 

Under kvällspromenaden med Nicos somnade hon i vagnen så jag bar in henne till sängen när vi kommit hem. Men när jag skulle lägga mig låg jag bara och vred och vände mig som en tok. Jag saknade henne. Hur är det möjligt? Hon är ju i rummet brevid, jag hade precis kollat till henne. Men det kändes så tomt i mitt rum. Där låg jag själv liksom. (Kevin jobbade.) 

Men, min lilla plutt klarade natten galant, sov hela natten och vaknade 40 minuter senare än vanligt. Skönt! Min lillfis börjar bli stor tjej nu!   

I sitt egna rum:






(((Over and Out)))

Inga kommentarer: