fredag 18 juli 2014

Bildbomb

Internet har inte funkat på en vecka vilket konstigt nog har resulterat i att jag pluggat jäkligt bra! Fast det finns många luckor eftersom att jag behöver internet för viss information. Anyways, internet pajjade i fredags då detta inlägget var på väg upp: 

Idag blev det frukost på stranden. Hur underbart som helst, vi hittade ett ställe bort från alla turister, solstolar och parasoll. Ett ställe med bara sand och hav. Underbart!

Pappa äter frulle. 

Fina unge

 Mikael o Kiara chillar

 Underbara Cypern

 Fina båthamnen

 Jag och mitt lilla busfrö på äventyr

 Farsan tyckte det var en bra idea att doppa Kiaras rumpa i vattnet

Mikael tyckte det var en bra ide att sedan "begrava" Kiara i sanden



 Så det blev till att bada

 Fina bror

 Jag

 Äventyr

När Kiara badat klart och jag satt på en ny blöja frågade jag Mikael om han kunde hålla henne lite så att hon inte blev sandig igen, för vi skulle åka hem. "Javisst" svarade han:




(((Over and Out)))

Inga kommentarer: