tisdag 25 maj 2010

Första dagen i Svea

Efter en underbar morgon åkte jag in till Angered Centrum där jag växlade in mina pengar och råkade snubbla in på Lindex där jag råkade köpa ett par shorts och en topp. Hem igen för att se himlen öppna sig och regnet ösa ner. Så jag chillade.

Sedan kom mamma och vi kramades massor, drack kaffe och tjötade! Så härligt. Men snart var det dags att hämta Wictor på dagis. Vi har haft jättekul idag. Jag lagade mat till alla ungar och sedan gick jag & Wictor ut med Diva. Vi var lite äventyrliga och klättrade i berg vilket lillsnubben tyckte va helcool. Han är helcool!

Hem igen för att bada!


Efter badet charmade han mig till att ge honom choklad...

"Fleeeva sluta ta kort nuuuu"

Vid åtta kom syrran hem från jobbet och jag blev upphämtad av W. Vi åte runt i hans bil och bara pratade. Det var mysigt. Efter ett tag hamnade vi vid Näsetbadet där vi kände på det iskalla vattnet och gungade. Haha, en härlig dag helt enkelt...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: