torsdag 27 maj 2010

Snart hem till broschiiis

God morgon bloggen!

Idag är jag lite sne på vädret. Det skulle ju bli soligt jöööö! Jaja, får väl frysa idag igen - jag hatar att frysa. Gnäll gnäll.

Snart skall jag & syster yster åka till Allum och köpa student- och konfirmations present. Skall även kolla på jeans för jag har bara två par jag tycker om men båda är slappisjeans. Inget jag skulle ta på mig till krogen om man säger så...

Efter shoppingen åker vi hem till världens bästa storebror - min! Åh som jag saknat honom, äntligen skall jag få krama honom!!!

Speak to u laters!
glad trots vädret...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

bloggar24 sa...

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi har även intervjuer med stora bloggerskor. Vi söker just nu en modebloggare som ska bli skribent hos oss, sök in idag! / bloggar24