torsdag 6 maj 2010

Lilllördagen

Härliga inlägg nedan. Ah jag må vara 26 år men jag är fortfarande en tonåring i hjärtat. Iallafall när vi går ut. Eller kanske när vi kommer hem?

Iallafall, vi startade på Senior Frogs där jag gungade en stund;


Bokade även in en five a side match på lördag mot killarna som jobbar på Senior. Vi gick till Carwash och dansade på baren. Gick vidare till Aqua Club där jag hittade poolen, givetvis tyckte jag att det verkade som en strålande ide att hoppa i med alla kläder på. Åkte även motorcykel med våran taxichaffis Andreas som ser ut som Michael Jackson. Uhm, vad mer? Ja ni förstår att jag hade skoj iallafall.

Och mitt motto i livet är ju precis det, "Man måste ju ha lite roligt också"!!! Och det är vi värda efter en säsong av hårt slit här nere! Semester! ;-)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: