torsdag 27 maj 2010

Torsdag i bilder

Jag & Syrran gick loss inne på Allum. Det var verkligen inte meningen. Skulle ju bara köpa en studentpresent till kusin Alexandra som tar studenten imorgon och en till systerdotter Caroline som konfirmeras på lördag. Men det blev även ett par jeansleggings, 3 par örhängen, underkläder och 3 par skor. Ojsan!

Efter shoppingen stack vi till brorsan. Älskade storebror! Mina syskon är mina allra bästa vänner!

Jag & Bästa brorsan idag

Väl hemma, helt slut i fötterna, lagade syrran korvstroganoff och pappa kom hit. Visade min grekiska och han blev nog allt lite imponerad! Snart kom brorsan med flickvän Lina och vi satt ute på terassen allihopa och käkade i kvällssolen.

Lilla Wictor smilar upp sig

Farsan med hela munnen full av godis. Hahaha

Syrran var glad!
Och jag njöt av första ölen i år på svensk mark.
Ignore the plate of food...
En helt grym dag med andra ord. Nu skall jag köra lite pedikyr för mina tår skall ju synas imon i mina nya skor. Studentfirande imorgon... Jag skall även hjälpa syrran färga håret. Kanske skall vi dricka ett glas vin också. Det är ju ändå semester!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: