fredag 21 maj 2010

Musik strömmar fram i huset

Då var sista träningen gjord. Känns inte så sorgligt just nu för vi fick reda på att vi skall spela två träningsmatcher på Söndag morgon! Gött! Träningen innehöll galet mycket skratt idag. Alla var på lite knäppt humör och det gick ut över spelet men vi hade himla kul allihopa. Det är okej när det är sista träningen tycker jag! Älskade älskade AEK!

Nu ikväll har jag och Natta suttit vid köksbordet och surfat på internet. Bara chillat. Jag fick en smärre chock dock. Det kommer på en löjlig låt och jag kollar på Natta och undrar vad sjutton hon spelar för musik?! "Sven-Ingvars" utbrister hon och fortsätter, "lyssna på den här, det var min favorit...". På kommer en låt med den löjligaste texten. "Kristina från Wilhelmina" ler Natta nöjt och sjunger med i texten. Okej... eller Nej. Inte okej Natta mou!!!

Men jag älskar dig ändå Natta mou, fastän du älskar Sven-Ingvars....

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Louise sa...

åh t.o.m en bild där morfar var med. :) <3