fredag 21 maj 2010

"How old are you?"

Igår hade vi hejdå-middag med några tjejer i laget. Planen var att gå till Los Bandidos - en väldigt populär mexikansk restaurang. Jag skapade ett "event" på facebook och bjöd in alla, torsdag klockan åtta skulle vi vara där. Vi var totalt 11 personer utanför restaurangen när vi kom på att vi har inte bokat bord. Hahaha. Bra jobbat Frida! Klockan tio skulle vi kunna få ett bord. Snacka om att jag fick höra hur blond jag var resten av kvällen, alla hade sett fram emot den supergoda mexikanska maten. Istället gick vi 15 meter bort till Loungris farbrors italienska restaurang där vi hade en riktigt trevlig kväll! Skandinavisk Plankstek... mmmm mumma för magen!

Olga är bara för rolig! Jag hade på mig mitt halsband med den rosa pingvinen samt min rosett-ring. Först skrattar hon länge åt mitt halsband och sedan åt min ring när hon får syn på den. Senare, när vi sitter ner vid bordet frågar hon - angående mina smycken - "Frida, how old are you" och skrattar sitt härliga skratt. Vi vek oss av skratt, sicken diss!!!
En stund senare kommer nästa kommentar. "Where is the aircondition for the pinguin? Its to hot here´re!" Hahaha, söta söta Olga!!

Efteråt gick vi till Senior Froggs där Ximel fick säga hej då till alla våra vänner och sedan bar det av till flygplatsen! =(

Nu skall jag o Natta fånga dagen - läs solen - och åka till stranden!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: