onsdag 26 maj 2010

Löprunda, Roomisar, Shopping och Jitex

Var ju som sagt ute och sprang i morse. Det var underbart att springa längs med sjön och inne i skogen. Härliga Svea!

Drog sedan in till stan där jag mötte upp bästa roomisarna Ximpolino och Natta. Vi gick runt i lite affärer och jag råkade återigen snubbla fram till kassan... två bikinis, en tröja och en jacka. Men det är välbehövt. Jag bor ändå på cypern och jag äger bara en bikini. Det funkar inte riktigt!

Efter det gick vi hem till Ximpa och käkade innan vi begav oss till Valhalla och derbyt mellan KGFC och Jitex. Tyvärr förlorade Jitex stort (6-0) men det var kul ändå. Jag var sjukt impad utav Liljegärd och Lindén i Kopparberg. Har ju läst så mycket om dem men inte sett dem spela så det var kul att dom levererade idag också!

Satt dock och frös halvt ihjäl men det var det värt. Fick ju träffa så många gosingar som jag tycker om! Bästa bästa Gurra! Åh som jag saknat! Lilla Marre och Krickan som inte alls är så små längre och såklart, Rinky, Tappen & Kajjan. Åh sakna Jitex, men bara pyttelite... haha.

Nu ska jag mysa med syrran i vardagsrummet. Och ni kan mysa till mina bilder från löprundan. Hur skönt att springa här?


Riktigt riktigt skönt!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: