lördag 8 maj 2010

Min lilla flygande drake

Jag vaknade 02:30 och kände mig pigg. Insåg vad klockan var och somnade om och vaknade upp 08.30. På en lördag! Det är en smutta otroligt! Igår gjorde vi inte så mycket. Vi insåg att vi antagligen bara har två fredagar kvar här nere. Men efter träningen var jag så trött att jag bara låg i min nybäddade säng och gosade med Nicos tills både Ximel och Natta sagt, "är det inte bättre du går och lägger dig för natten". Hmmm jag anar ugglor i mossen.

Ni förstår, innan vi går och lägger oss brukar vi säga "Ses i napa!". Ett litet skämt sådär att man kan ju klättra ut genom sina fönster och smita iväg till napa, ingen behöver veta... Och nu tror jag minsann att det var det de gjorde igår!! Få mig i säng så de kan smita! ;-) Naj då, de sov nog så sött i sina sänger.

Iallafall, det var en rolig träning, och jag är inne på min 24e timma som RÅGRYM. Mer om det någon annan dag. Nu skall jag ut o gå med min lilla skiiit. Så här söt är han denna fina morgon:

Sötast? Oja!

"Kom hit sa jag te daj så ska jag ge daj en pöss"!
Åh jag älskar honom så galet mycket den lilla token!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Ååååh, så fin han blev