onsdag 26 maj 2010

Härliga väder

Godmorgon!
Jag vaknade av att W ringde mig tjugo i åtta! Tidigt! "Det är underbart väder idag, upp och ut med dig" sa han. Pheee, jag har 20 minuter kvar o sova juh! Somnade om och vaknade igen utav att en liten skrutt låg och tittade på mig. Sötast! Så vi gick upp och gjorde frukost och gjorde i ordning oss för att gå till dagis. Men innan vi gick så ville Wictor ta kort. Man måste pussas på korten också säger han. Min lilla linslus!

Det är underbart väder idag så jag skall upp och springa runt Surtesjön. Ja inte runt hela men en liten bit iallafall! =) Efter det blir det till att fixa och dona här hemma, måste ju hjälpa syster yster. (Igår kväll var underbar, jag och syrran skrattade så sjukt mycket och var sådär flamsiga och töntiga som bara vi två kan vara när vi är tillsammans. Älskar det!)

Jag hoppas solen förflyttar sig lite också så att jag kan sitta ute på terassen och sola innan jag beger mig in till stan. Där skall jag träffa bästa roomisarna Natta & Ximel. Vi skall ta en fika och catch up - många dagar utan varandra nu - och sedan gå och kolla på matchen mellan Kopparberg - Jitex. Jag hoppas på vinst till Jitex såklart men tror att KGFC kommer ta hem 3 poäng, tyvärr.

Nej, ut o springa! Ha en fin dag!




(((Over and Out)))

1 kommentar:

Grannen sa...

Nu vill grannen veta vem W är????? =)