tisdag 18 maj 2010

Här sitter jag

Tisdag morgon. Jag är sååå trött!! Jag drömmer så himla konstigt nuförtiden. (Sitter dom orden verkligen ihop?) Idag har vi rätt mycket att göra. Vi skall till stranden för det är hyfsat väder, har varit lite grått det sista, dock väldigt varmt! Men idag skall vi försöka bättra på brännan lite, kan ju inte komma hem och vara vit!

Ikväll skall vi till Nicosia, huvudstaden, där vi skall bli bjudna på en lyxig middag och extremt dyrt rosé vin. Haha. (Gott är det, fick det första gången vi var med dom också) Hör inte direkt till vanligheterna men det är ett gäng "herrar" som vill bjuda då vi har ett litet projekt som har med laget att göra... Bara att ta på sig en klänning och tacka och ta emot!

Nej nu måste jag masa mig upp, frappen är uppdrucken och jag kan inte sitta här i rabatten hela dagen, Nicos vill ju ut och pinka.

Jag nyvaken i rabatten just nu, allt för att ni skall få en somrig bild. Yeack.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Kärlek....blir lycklig för din skull i varje inlägg. Du är värd det bästa min pärla. Kram carbonara