måndag 31 maj 2010

Hos mamma

Mamma kom och hämtade mig vid tre-tiden och vi åkte hem till henne. Åh hemma! Det känns faktiskt så även om jag aldrig bott här. (Förutom förra sommaren då...) Mormor var här när jag kom också vilket var himlans trevligt.





När alla andra åkte iväg för att titta på ett hus som var till salu svepte jag in mig i en go filt och la mig på terassen. Inte precis vad jag hade planerat, jag ville ju använda en av mina nya bikinis och bada i poolen, men den har ännu inte använts - söta lilla kylan. Global uppvärmning? Vart då?


Jag lyckades även somna i solen och blev väckt av en skrattande -W-. Vi tog oss en kaffe och snart kom de andra hem och dom blev glada av att se -W-. Många kramar. -W- stannade hela kvällen och åt middag med oss. Efteråt gick vi på en liten promenad och sedan åkte -W-.
Jag har hjälpt mamma städa lite och nu skall jag sova. Busy day tomorrow.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: