torsdag 7 juli 2011

Full rulle

Jag har hållt mig sysselsatt hela dagen. Började Nicos morgonpromenad med att gå till affären och handla massa mat. Kånkade hem allt i en ryggsäck och var lagom svettig när jag kom hem. Sedan började jag förbereda massa ingredienser som jag skulle behöva senare.

Så var det dags fär övningskörning igen och jag gjorde en perfekt backning runt ett hörn. Wiho! :) Avslutade dagens lektion utanför gymet och gick in där och fick hjälp av min gymcoach där att slå samman mitt program han gjort till mig och det vi fick av fotbollen. Allt för att förhindra onödiga skador, gäller ju att träna rätt! Körde ett pass och gick pisseblöt hem och tog mig en iskall dusch innan jag gick ut med Nicos på långpromenad.

Väl hemma igen satte jag igång att baka mina pajer. 2 kyckling mangoraja pajer, en tacos paj och fyra minipajer i muffinsformar då jag hade lite pajdeg över. Nu står den sista i ugnen och väntar på att Natta skall komma hit och käka middag med mig. MYS!


Min fina lilla Wictor har skaffat sig en böna hemma i svea.
Om 18 dagar får jag krama om honom och mina 2 andra syskonbarn samt min älskade syster! Som jag längtar!!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: