lördag 30 juli 2011

Sol, strand, yatzy och trötter

Igår morse fick jag ett ryck och åkte iväg och köpte mig en grym ny kamera. Var verkligen på tiden, så trött på att korten blir suddiga och dåliga så fort någon rör sig en milimeter eller om det inte är strålande solsken. Så igår när vi var på stranden togs det va 90 underbara bilder! =)



Kvällen spenderades på min syrras balle med yatzy och vin. (cola för barnen givetvis...). Var hemma vid halv tre men somnade inte förrens klockan tre och vaknade upp halv fem och insåg att min älskling inte var hemma.

Blev jätteorolig och ringde och ringde utan svar. =( Efter fem försök trodde jag seriöst att han vart med i en bilcrash och var på väg att ringa hans mamma, men då ringde han upp tack och lov. Stackarn lät hur trött som helst och hade inte stängt puben förrens vid tre. Han hade jobbat sedans nio på morgonen. Han hade satt sig och tagit en kaffe innan han skulle åka hem just för att inte somna bakom ratten men somnade istället med huvudet på bordet! Haha. Stackars trötter! Det var väl tur att jag ringde och väckte honom annars hade han väl suttit där sovandes tills dom skulle öppna idag! ;) Han sover fortfarande...

Nu skall jag iväg till stranden igen. Syrran och barnen är redan där. Jag moppar dit på en 20 minuter så det är lungt. Det blir Nissi Beach idag igen då Carolines nyfunna vän från Grabbarna Grus skulle dit...




(((Over and Out)))

Inga kommentarer: