söndag 24 juli 2011

Jobbat

Precis hemkommen från jobb! Yes, jag har gjort lite hederligt, slitsamt jobb idag och även igår! Jag har hjälpt min älskade pojkvän på puben. Det är galet mycket folk där nu och då han förlorade två ur personalen igår och en var sjuk så behövde dom förstärkning minst sagt. Ändå helt okej att ha sin kille som boss! ;) Vi försökte pussas så fort det fanns tid... ;)

Nu har jag en hel del att göra innan jag skall iväg på poolparty hos min vän Kalia som fyller år. Älskar att man kan festa vilken dag som helst i veckan här utan att det är något konstigt med det. Jag har ju varit en riktig partypooper hela sommaren typ, så en söndagsfest sitter finfint!


Hoppas ni har det bra där hemma. Jag följer givetvis vad som händer i Norge hela tiden via BBC World. Jag tycker det är riktigt jobbigt att se och börjar gråta nästan varje gång någon som var med om skottlossningen blir intervjuad. Det känns lite som Backabranden all over again. Så unga människor. Så jävla onödigt! Kärlek till Norge!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: