måndag 4 juli 2011

Waterfootball in pictures

Igår möttes vi då upp vid den uppblåsta planen på Nissi Avenue. 10 tävlingsinriktade brudar. Det blev svarta hjälmar mot vita. Tyvärr förlorade mitt lag men kul hade vi.


Vi spelade i 55 minuter och det är jobbigt men så himla skoj. Man skrattar hela tiden för folk ramlar omkull huller om buller även om ingen är i närheten. Det är alltså sjukt svårt att hålla balansen på det hala underlaget.






Efterår var vi några stycken som gick och satte oss på Romeo Inn där vi tog några öl för att bedöva våra krämpor. Lets face it, man är ju inte 20 längre! Haha. Kom hem vid tolvtiden och var helt slut.

Idag har jag inga mer planer än att gå till gymet. Jo, jag skall leta reda på min solbädd som någon verkar ha snott från poolområdet. Ghaaa jag blir så arg!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: