måndag 4 juli 2011

Run Forest Ruuuun

Idag har jag inte gjort många knop. Varit en riktig latmask och jag vet inte riktigt hur tiden har gått så snabbt idag för som sagt, jag har verkligen inte gjort någonting.

Kände att jag ändå behövde gå till gymet men det tog mig hela två timmar att komma iväg. Segheten genomsyrade mig. Men väl på gymet kickar en energi in som jag aldrig förr haft. Jag tycker det är galet skoj att springa på eeeh springmaskinen? Heter den så? Anyway, jag har alltid hatat att bara springa sådär planlöst liksom, med en boll vid fötterna är det ju skoj. Men att bara springa? Aldrig fattat grejen. Förrens nu. I love it. Och för varje dag som går blir jag bättre och bättre och springer längre och längre. Härligt!

Nu sitter jag här med min shake och laddar om för en långpromenad med min lilla fluffboll. Nicos.

När shaken e slut gnager jag gärna på flarran...



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: