fredag 22 juli 2011

Varmt

Jag & Natta hann bara se början på Transformers innan elen slogs ut igen. Suck! Så vi tog Nicos på en promenad i det kolsvarta Paralimni. Blir som en spökstad när elen slås ut på kvällen. Inte en lampa lyser så långt ögat kan nå. Men det gav upphov till äventyr!

Vi tog min moppe och crusade runt i paralimni, protaras och Ayia Napa. Skoj var det! Fick tanka för första gången i mitt liv också. Thank God att Natta var med för jag var inte så haj på det heller visade det sig. Råkade hälla bensin över halva moppen som jag snällt fick torka upp medans Natta fortsatte tanka.

Anyways, jag kunde verkligen inte somna inatt. Vid fyra tror jag att jag sussade in för att vakna strax efter åtta imorse. Det är FÖR VARMT! Det är så fuktigt och klibbigt att jag blir galen. Håret formar sig till en pudelfriss och svetten rinner så man klibbar fast i vad man än har nära sig.

Det är alltså luftfuktigheten som är boven. Dagens prognos:

Freaking great. Kan jag få lite regn pleaseeeeeeeeee?



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: