tisdag 19 juli 2011

Miss Frida turns 60

Jag började dagen med att ta mig en promenad till centrum. (I paralimni). Tar ca 30 m inuter och det är ju lugnt, bara det att när jag kom fram var jag genomblöt av svett. Fresh! Gick till banken i mitt genomskinliga, pisseblöta vita linne och sedan shoppade lite. En klänning, en kjol och en längre tischa som jag kommer ha som klänning.

Hittade äntligen en bikini också. En väldigt färgglad sådan, 99 euro från Miss Sixty. Men tur som jag hade var den på rea och jag gav bara 20 euro! Sånt gillar vi!


Checka in tittsen! Nä skoja bara, kolla in nya bikinin!
Var ju tvungen att inviga den så gick ner till poolen när jag kommit hem och låg där och guppade på min rosa flytmadrass. Så underbart, det är så poolen skall avnjutas. Jag hade även en hatt på huvudet så att jag inte får solsting igen! ;)


Kan dock ha legat i poolen liiiite för länge: "Hej Tant"

Nu skall jag snart iväg till gymet och så får vi se vad som händer ikväll. Jag är på ett bubblande humör! =)



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: