tisdag 6 september 2011

Är du läkare?

Då kanske du kan ta dig en titt på min fot för jag orkar inte ha ont längre och det verkar inte finnas någon lösning på eländet.


Röda pilen är vart problemet startades. Där är jag svullen och jag tror det är vätskefyllt... Känns så iallafall. De vita pilarna visar hur smärtan går. Längs med båda sidorna och över och under foten.

Men hela historien började med en hälsporre. Fick ju den för två år sedan och gick på behandling för det. Och sedan uppstod då problem jag har nu.


Hälsporren då
Det konstiga är att jag har kört 45 minuters löpning på bandet på gymet varje dag hela sommaren och inte känt av någonting. Har nu haft fotbollsträningar på konstgräs i två veckor och kan alltså inte ens ta en promenad med hunden utan att jag måste stanna och typ, grina lite.

Så om du kan något om detta eller vet någon som kan, please help me!!!



(((Over and Out)))

1 kommentar:

Simon sa...

Typiskt målvakter att gnälla för minsta lilla ;)
Förresten så är du sist i gänget att skaffa körkort nu!
Kram på dig gumman