söndag 28 december 2008

Helgen

Tjingeling!
Igår var vi på en tillställning anordnad utav Ayia Napa herrlag & A.E.K Ayia Napa (Oss). Det hölls på ett fem stjärnigt hotell som var "uuuurtjusigt". Det var buffe av den finaste sorten och så mycket vin man kunde dricka. Vilket var ungefär ett halvt glas eftersom vi hade match idag. Men maten var god, och dans uppvisningen var underbar! =)

En trevlig fest (hemgång fem minuter över elva... coach´s order).

Alldeles för ite sömn inatt då Nicos var riktigt besvärlig och grät och hade sig. Men till slut lyckades vi somna om! Gick upp vid sju för att åka till Nicosia och spela match som vi vann med 12-2. Jag stod i första halvlek men fick gå av då min rygg är helt paj från bilolyckan. Jag rusar ut o tar bollen (slänger mig alltså) och efter jag tagit bollen springer en av motståndarna på mig o snubblar/slänger sig och skriker. Och får straff!!! Att jag inte blev tokig, en jäkla tur att domaren inte förstod vad jag sa för det var inga vackra ord. Coach skrädde inte orden heller.

Jag & Natta har köpt ett puzzel, för tidsfördriv. Och jag har blivit helt besatt! haha. Det är 3000 bitar... rätt stort alltså, kommer ta en evighet men tid har vi ju så det räcker o blir över.

Nu skall vi hem o kolla på Kopps. Natta har aldrig sett den så hon fattar inte varför jag hela tiden säger "kanin kanin" till Nicos... hahahah sjukt kul film!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: