lördag 13 december 2008

Flower Power

Då sitter man här igen, framför datorn. Inne på Karas. Känner mig lite konstig helt plötsligt. Men men. Så kan det vara. Man får må så här ibland också. Eller hur?

Blev inget japanskt idag. Kanske nästa vecka...

Klockan är 21:20 här. Jag pratar med en polare som bor i Miami. Hos honom är klockan 14:20. Hur konstigt är inte det igentligen? Han har hela dagen kvar... jag är liksom i framtiden änna. Förstår ni?

Ohh man har alldeles för mycket fritid här nere. Idag kollade vi tex på filmen "Morgan Pålsson - Världsreporter" hundra gånger om. Men bara de roligaste bitarna. Den filmen är verkligen rolig, helt sjuk... Ni måste knatta er in på Nattas blogg och läsa om den. Här.

Ni borde börja läsa den överhuvudtaget. Den är underhållande... bloggen alltså.

Naj nu får jag ta mig i kragen o göra nått. Peace out! (Jag är inne i en flower power period. Jag önskar jag var en hippi. Det hade varit förträffligt).

(((PEACE OUT)))

Inga kommentarer: