torsdag 18 december 2008

Snick snack

Snart börjar väl jul på Liseberg? Och här sitter jag under blå himmel och solsken. Efter att ha läst Aftonbladet har jag fått hemlängtan. Konstigt. Eller kanske inte så märkligt egentligen. Det var ett tag sedan jag var hemma nu. Och julen är ju speciell.


Jag saknar att strosa runt på Avenyn. Handla julklappar i alldeles för varma kläder, knôendes bland tusentals andra påbyltade människor som precis som jag gör allt i sista stunden.
Jag har inte köpt en enda julklapp ännu.

Men förhoppnigsvis är jag hemma den 11:e Januari. Då har väl rean dragit igång för fullt eller?

Idag känner jag mig lite hmmm, vad skall man kalla det? Jag är lycklig, jättelycklig, men ändå lite ledsen. Någon jag tycker om åker härifrån imorgon. Hem för att fira jul. Det känns tråkigt. Jaja, snart får ju jag också åka hem.

Nej, slappdag idag. Vi spelade träningsmatch igår, vi vann med 12-0 och återigen la jag mål. Soft.

Nä, ha det gött. Jag har inget vettigt att säga...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: