torsdag 4 december 2008

Ny hobby!

Då har man börjat dagen på det fär underbara sättet igen. Tog en jogging runda längs havet. Seriöst, jag är inte den som gillar att jogga, det vet nog alla. Jag har alltid föredragit döden och kistan framför en jogging runda. Men det är annorlunda här. Att springa längs med havet ger mig så mycket energi. Jag kan springa i en eveighet, enbart för att komma runt krönet och se vad som finns där, jag sprang i nästan exakt en timma idag. Och det är inte likt mig!!! Och att jag orkade sedan då... Men det ger mig så mycket livsglädje att springa med den salta vinden i ansiktet och the big blue sea vid min sida. Jag älskar att jogga här nere!!! Det där är en mening jag aldrig trodde jag skulle säga/skriva!!!

Har bara fruktansvärt ont i min höft. Måste knaka ryggen känner jag. Blir nog en visit hos Börje - Ostiopaten i Lerum - när jag kommer hem, om han har tid.

Här har ni mina brillor jag köpt. Fast mina är svarta. Police S2999. Snygga eller hur?! Dom e gôra stora och råballa! =)



Idag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på eftersom vi är träningslediga. Kommer nog umgås lite med min Jessica. Hon är ledig ikväll. Alltid trevligt att hänga med sin närmsta polare...
Iallafall, här är vädret fortfarande underbart. 25-27 grader, sol och blå himmel. Man klagar ju inte direkt! Hoppas ni har det vitt o fint i svea! Massa kramar
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Låt oss säga så här: dom där solglasögonen lär du inte få användning av när du kommer hem. Hur snygga dom än är. Här är det bara grått och trist och solen är en sällsynt sak som befinner sig bakom alla moln. Det är dimmigt och dant, ser knappt skogen på andra sidan stora vägen. MEN. Skit samma, snart är det jul och då kommer ju du hem. Min lilla snuttgurka.
Puss o kram på dig
Mamma