lördag 10 januari 2009

Larnaca

Imorse åkte vi och fick behandling hos Elias igen eftersom vi har match imorgon. Vi stannade kvar i Larnaca och kollade runt i affärer. Mycket reor nu, hittade en del grejer men tänkte jag väntar några dagar. Skall nog åka in på tisdag och kolla runt ordentligt.

Sedan åkte vi och kollade när Salamina spelade match. Dom var, hrmm, inte alls så bra. Vi måste ha spelat jätte dåligt mot dom. (Dom leder serien, ett poäng mer än oss, vår ända förlust var mot salamina 1-2.). Matchen var verkligen jättetråkig. Tyckte till o med Nicos. Han bara sov. Latmask.

Efteråt åkte vi med halva laget till Bowling. Jag bowlade inte såklart, har ju lite ont i ryggen fortfarande, satt o drack en god frappe och bara tjötade. Har varit en trevlig dag. Men man blir ju lite trött när det händer så mycket på en o samma dag! ;-)

Sitter här nu och har skrivit lite på facebook. Jag önskar så innerligt att jag var hemma i Svea nu eftersom min bonuspappa fyller år imorgon. Det är alltså fest i ladan idag. Fester i ladan är dom absolut bästa festerna som finns!

Jag & Natta skall nu hem o kolla på "My Sassy Girl". Någon film...

Imorgon blir det match, vid vinst (det finns inget annat) blir det vinpimplande imorgonkväll.

Och jag saknar GreenEyes... hoppas hoppas hoppas jag får se honom imorgon....

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: