onsdag 28 januari 2009

Bästa Matchen!

Vilken dag! Vilken match! Heeeey! Snacka om att man mår finfint nu.
Vi tog som sagt imot Rysslands bästa lag idag. Dom var sjukt bra. Så snabba och sådana bra skott har jag nog aldrig sett. Jag spelade fastän jag är skadad. FÖrsta halvlek i mål. Vårat försvar har aldrig varit bättre.

Jag släppte två bollar. Det ena var ett skott som jag inte ens hann se, i stolproten. Det var bara att applådera. Sjukt bra.

I andra halvlek går jag in på mittback och alla småttingar kommer in på plan. Vi hade nog kunnat spela 3 eller 4-0 idag om vi kört med startelvan matchen igenom. Men vi loosade med 8-0. Det gör absolut ingenting för vi hade ett fantastiskt spel idag. Alla är galet nöjda. Det känns riktigt bra det här. Fortsätter vi såhär resten av säsongen så är det guld o gröna skogar!

Förövrigt så har jag skakat om min godispåse lite till. Och grönöga som var min favorit är faktiskt fortfarande det. Som jag har saknat honom!!! Så nu är vi hmmm "tillsammans" igen. Det känns underbart. Fasiken allt här nere går min väg just nu!!!

Och min lilla kille blir duktigare och duktigare för varje dag som går. Han hade hicka förut. Sjukt gulligt.


Skall hem och kolla lite film nu. Behandling imorgon igen. Fattar inte att jag ens kunde spela. Men när man väl är där på planen så försvinner all smärta, det enda som existerar är fotbollen. Gud vad jag älskar det spelet! Länge leve AEK!
Jag mår så bra!
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Hej på dig! Kul att matchen gick så bra. Det ser ut som om du skulle behöva klippa lille vovven lite runt ögonen. Tänk på att han mår bättre då. Det verkar också som om pälsen börjar likna en pudels, är det riktigt? I så fall så kanske jag tål honom bättre. Puss på dig
Mamma