söndag 4 januari 2009

Avslöjandet

Japp, nu skall ni få höra kära vänner...

Jag har träffat någon som ger mig fjärilar i magen. Men han har varit bortrest ett tag nu. MEn på tisdag kommer han hem. Det skall bli så mysigt att träffa honom igen.

Vi är inte tillsammans. Men vi dejtar. Han skall bo här i 3 år - jag skall bo här i 3 år- det är ju suveränt. Jag var tveksam till att gå ut med honom och han fick jobba rätt hårt för att ens få mig intresserad. Därför har jag inte berättat om honom innan. Ja, på grund utav det och en person som jag inte vill såra. Men nu vill jag berätta för jag inser hur mycket jag längtar efter honom!!

Vi kan kalla honom för GreenEyes. För han har gröna ögon som lyser i solen.

Han spelar gitarr och sjunger. Så hett! ;-) Jorå, lite skakis i knäna har jag nog börjat bli. Men jag tar det lugnt och är verkligen skeptisk till det här med kärlek numera... ah svårt att förklara så strunt samma, just nu har jag bara kul tillsammans med GreenEyes och längtar efter hoonom!!!

Ett glas vin på det så här efter match... vi vann 7-0 mot Paralimni...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: