lördag 3 januari 2009

Lördag

Idag har jag varit hos Elias och fått rehab i ryggen. Ström o grejer. Vi har ju match imorgon och jag hade jätte ont på träningen igår. Men det går la över. Efter rehaben var vi o handlade o bunkrade upp i skafferiena. Skönt det, har änna vart tomt ett tag!

Efter det har vi bara Chillat. Chillat chillat chillat! Jag & Natta och såklart, mitt hjärta - Nicos har legat på sofforna och kollat film. Snart skall vi hem och spela Boyzone (som chockerande nog varit favoritmusiken i flera dagar nu) och laga tacos. Maten äts till - japp - en film.

Jag har aldrig kollat så mycket film som jag gör här nere.

Två bilder från idag. Min Nicos är en riktig kelgris. Så här låg vi i ca tre timmar. Han gillar att ligga så nära ansiktet som möjligt! Gott!



(((Over and Out)))
p.s jag kommer inte komma hem till Sverige förens i sommar. Så om du känner ett behov att skicka brev så tas följande tacksamt imot av mig; Gevalia kaffe, lösgodis, syskonbarn, svenska skvaller tidningar, svenska filmer...

Inga kommentarer: