tisdag 13 januari 2009

Domedagen

Det var inte till att man var lite nervös så här första träningen efter skandalmatchen. Vad skulle coach säga? Dom konstaterade att det stått i tidningarna om hur fasansfullt dålig domaren var. Där fanns en bild på honom som jag och Natta tänkte sätta upp i "skithuset".

Träningen var rolig iallafall, vi sprang en del och spelade resten! Ballt! Jag fick en go stämpling så nu är foten blå. Vackert!

Idag fick vi reda på att vi är lediga både lördag och söndag!!! Helt otroligt. Första gången. Passar ju utmärkt eftersom tvillingarnas och Ems fest är på lördag. Då skall vi gå lösa! Nej nej, oroa er inte, jag vet att min blogg låter som en party blogg emellanåt men vi är faktiskt duktiga tjejer!

Snart hem o kolla film - surprise - den heter How she moves. Någon dansfilm! Najs.

Nicos är jätteduktig, sover hela nätterna och kissar inte så mycket inomhus längre. Good boy.

Hur är sverige? En fågel viskade till mig om kullibyttor på friidrottens hus. Då måste jag berätta att jag är ööööverlycklig att jag inte är där. HAhahaha.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: