torsdag 1 januari 2009

2009 - Välkommen

2008 har seglat förbi. 2009 - ett nytt år med nya möjligheter. Jag ser fram emot det kommande året. Vad det har att erbjuda kan man aldrig veta. För hade jag en minsta aning i tex Juni 08 att jag skulle sitta på Cypern och gotta mig med drömjobbet?! Nej. Livet tar då sina vändningar och det är bara att njuta av alla dagar och inte tänka för mycket. Passa på att leva nu och inte vänta på det som komma skall. Det har iallafall jag lärt mig under året som gick. (Årskrönikan kommer senare idag...)

Nyårsafton spenderades först med laget på planen. Träning alltså. Sedan var det förfest hemma för att åka till Xenia en stund senare där vi käkade gott och drack och skålade in det nya året. Vid 01.30 befann vi oss på Aruba inne i Ayia Napa. Där mötte vi Jessy o Sofia och några andra vänner. Även några av grabbsen från herrlaget var där, very najs. Då de stängde drog vi oss vidare till legendariska Carwash. Bästa musiken! Bästa barerna att dansa på! Vi dansade konstant fram till stängning kl 06.00. Tog en taxi hem och somnade på momangen. Då jag är småbarns mamma var det bara att gå upp fyra timmar senare och ut o kissa vovven min. Men han är värd det bästa!

Allt som allt en fantastisk nyårsafton! Jag hoppas ni hade det underbart! Jag önskar er ett gott år med mycket lycka och kärlek! GOTT NYTT ÅR!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: