fredag 9 januari 2009

GreenEyes

Hej!
Sorry för dålig uppdatering. Har haft ett liv. =)
I tisdags kom ju GreenEyes hem igen. Han åkte från flygplatsen hem, lämnade sina grejer och kom direkt hem till mig! Jag fick en urgullig nalle, en nalle som spelar säckpipa och har på sig kilt. Haha. Och inget under kilten, i äkta skottsk anda.

Vi satt och pratade och mysde och kollade på film. Hela tiden hade jag fjärilar i magen. Ni vet när man är nykär, (oj. jag är visst kär.) så är allt så gulligull. Hör på detta söta;
Jag: Det känns som om du varit borta i en evighet!
GreenEyes: Ja, och jag kommer aldrig lämna dig igen!

Åh så pluttinuttit! Han är fin min greeneyes.
Här har ni en liten bild på honom, vet ju att ni är lite nyfikna. Men jag har täckt för hans ögon, för jag vet inte om han vill vara med i min blogg...

Kolla in det leendet! Aaahhh jag är rätt nöjd med livet just nu.

Igår kväll kom han hit efter min träning och vi gick till The Lounge och tog ett par öl. Små öl...
Satt och tjötade och skrattade och gick hem vid ett. Det var en riktigt trevlig kväll.

Kommer nog inte träffa honom förens söndag eller kanske måndag igen. Helgen blir lugn då vi har seriefinal på söndag. Vi möter Apollon. (Som ligger tvåa med ett poäng mer än oss...)

Nu e jag så trött att jag snart somnar... Nicos har varit en duktig kille två dagar i rad, somnat och sovit hela natten i sin egen korg. Fantastiskt duktig. Min lilla älskling.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Hej gumman lilla! Lycka till med kärleken! Har inte hunnit samla ihop till din paket riktigt ännu. Det har varit så mkt med Bertils fest som ju är idag. Men sedan tar vi nya tag. Anders o Maggan berättade att det inne i Paralimno eller vad det heter, där finns ett stort varuhus, dom har gevalia kaffe bl a. + lite andra svenska grejer. Du kanske kan kolla det? Annars skickar jag naturligtvis ner kaffe till dig också.
Ha det nu så bra och ta det lugnt. Lycka till med matchen imorgon.
Puss på dig
Mamma