lördag 17 januari 2009

2day i bilder

Gårdagen blev som vanligt när vi skall ut och skaka våra lurviga - riktigt lyckad! Det började med att vi åkte hem till Lill-Xenia där det var massa cypriotisk mat och lite dryck. Efter en stund där åker vi äldre vidare till Dias pojkvän (som för övrigt är kapten i Agia Napa herrlag). Han hade födelsedagsfest men vi kom lite för sent, de har match på söndag så de flesta hade redan gått hem.

Det blir att vi drar oss vidare in till Napa och grymma Jasmin. Vi dansade som tokar, på barer - bord - stolar, ja i princip allt som var några decimeter över marken1 Efter ett tag åkte vi vidare till en cypriotisk klubb som heter White. Det var riktigt häftigt, bara cyprioter - bara cypriotiska folk - och cypriotisk dans. Vid det här laget var jag så trött att jag inte orkade dansa mer. Men Natta - vår alldeles egen Dancing Queen - var itne sen med att dansa med! När vi ville åka hem kommer kvällens citat av Natta:

"No not yet! It´s my Birthday!!"

Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Vadå hitta på??

Väl hemma intog jag och Natta varsin soffa och somnade till lilla söta filmen "Morgan Pålsson - Världsreporter".

Dagen idag då. Lite seg var jag och tänkte att en lång promenad med Nicos skulle sitta fint. Natta hängde också på. Havet blev destinationen!


Här står vi och filosofierar...

Bus på strandá


Jag & mitt lilla hjärta


Världens goaste kille - NICOS!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: